1998

25. januar
Kære børn. I dag indbyder jeg jer alle påny til bøn. Kun igennem bøn, kære børn, vil jeres hjerter forandres og blive bedre og mere fintfølende for Guds ord. Mine kære børn, tillad ikke at Satan fører jer på afveje og gør med jer hvad han vil. Jeg indbyder jer til at være ansvarsbevidste og beslutsomme og vie hver dag til Gud i bøn. Mine kære børn, mesen skal ikke være en vane, men livet for jer. Hvis I lever messen hver dag, vil I fornemme trangen til hellighed og vokse i hellighed. Jeg er jer nær, og går i forbøn for hver af jer hos Gud, for at Han skal give jer styrke til at ændre jeres hjerter. Tak, fordi I tager imod mine ord.

25. februar
Kære børn. Også i dag er jeg med jer og jeg indbyder jer alle påny til at komme nærmere mig igennem jeres bøn. Især indbyder jeg jer i denne nådens tid til forsagelse. Kære børn, betragt og lev ved jeres små ofre Jesu lidelse og død - som Han har påtaget sig for hver af jer. Kun hvis I kommer nærmere Jesus vil I forstå Hans umådelige kærlighed, som Han har til hver af jer. Gennem bønnen og jeres forsagelser vil I blive mere åbne for troens gave og for kærligheden til Kirken og menneskene omkring jer. Jeg elsker jer og velsigner jer. Tak, fordi I tager imod mine ord.

25. marts
Kære børn. Også i dag indbyder jeg jer til faste og forsagelse. Mine kære børn, forsag det, som forhindrer jer i at være nærmere Jesus. På en særlig måde indbyder jeg jer til at bede, for kun igennem bøn kan I overvinde jeres vilje og opdage Guds vilje selv i de mindste ting. Ved jeres daglige liv, mine kære børn, bliver I til eksempler og I bevidner, at I enten lever for Jesus eller er imod Ham og Hans vilje. Mine kære børn, jeg ønsker, at I bliver kærlighedsapostle. Når I elsker kan man se, at I er mine børn. Tak fordi I tager imod mine ord.

25. april
Kære børn. I dag indbyder jeg jer til at åbne jer for Gud igennem bøn, ligesom en blomst under solens morgenstråler. Mine kære børn, vær ikke bange. Jeg er med jer og går i forbøn for hver af jer hos Gud, så at jeres hjerter modtager omvendelsens gave. Kun på den måde, mine kære børn, vil I forstå vigtigheden af nåde i denne tid; og Gud vil være jer nærmere. Tak, fordi I tager imod mine ord.

25. maj
Kære børn. I dag indbyder jeg jer til at forberede jer til Helligåndens komme ved bøn og ofre. Mine kære børn, det er nådens tid. Derfor opfordrer jeg jer påny til at beslutte jer for Gud, Skaberen. Tillad ham at ændre og forvandle jer. Jeres hjerter bør være forberedt til at høre og leve alt, hvad Helligånden har til hver af jer i sin plan. Mine kære børn, tillad Helligånden, at føre jer på vejen til sandhed og hellighed. Tak, fordi I tager imod mine ord.

25. juni
Kære børn. I dag vil jeg takke jer for at I lever mine budskaber. Jeg velsigner jer alle med min moderlige velsignelse, og jeg bærer jer alle frem for min søn Jesus. Tak, fordi I tager imod mine ord.

25. juli
I dag, kære børn, indbyder jeg jer til at være hos Jesus gennem bøn og ved den personlige erfaring med bøn opdage skønheden ved Guds Skaberværk. I kan ikke tale om bøn eller give vidnesbyrd om bøn når I ikke beder. Derfor, mine kære børn, bliv i stilheden i hjertet hos Jesus, så at Han kan ændre og forvandle jer med sin kærlighed. Mine kære børn, dette er for jer en nådens tid. Brug den til jeres personlige omvendelse, thi når I har Gud har I alt. Tak, fordi I tager imod mine ord.

25. november Kære børn. I dag indbyder jeg jer til at forberede jer til Jesu komme. Forbered især jeres hjerter. Skriftemålet bør, for jer, være det første skridt til omvendelse. Så, kære børn, beslut jer for hellighed. Jeres omvendelse og beslutning for hellighed skal begynde i dag og ikke i morgen. Mine kære børn, jeg indbyder jer alle til frelsens vej og ønsker at vise jer vejen til paradis. Derfor, mine kære børn, vær mine og beslut jer med mig for hellighed. Mine kære børn, tag bønnen alvorligt og bed, bed, bed. Tak, fordi I tager imod mine ord.

25. december Kære børn. I denne juleglæde vil jeg gerne velsigne jer med min velsignelse. På en særlig måde giver jeg jer, mine kære børn, velsignelsen fra den lille Jesus. Måtte han fylde jer med sin fred. Mine kære børn, i dag har I ingen fred og alligevel længes I efter den. Derfor indbyder jeg jer i dag, sammen med min søn Jesus, til at bede, bede, bede, fordi uden bøn har I hverken glæde, fred eller en fremtid. I skal længes efter fred og søge den, thi Gud er den sande fred. Tak, fordi I tager imod mine ord.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar