2000

25. januar
Kære børn! Jeg opfordrer jer, kære børn, til at bede uden ophør. Hvis I beder er I nærmere Gud og han vil føre jer på fredens og frelsens vej. Derfor opfordrer jeg jer i dag til at give fred til andre. Kun i Gud er der sand fred. Åbn jeres hjerter og bliv dem, som giver en fredsgave og andre vil opdage fred i jer og gennem jer. På den måde vil I bære vidne om Guds fred og kærlighed, som han giver jer. Tak fordi I tager imod mine ord.

25. februar
Kære børn! Vågn op af vantroens og syndens søvn, for denne tid er en nådens tid, som Gud giver jer. Brug denne tid til at søge Guds helbredelse af jeres hjerter, så at I kan se Gud og mennesket med hjertet. Bed især for dem, som ikke har lært Guds kærlighed at kende og vær vidner om den med jeres liv, så at de også kan lære Gud og hans umådelige kærlighed at kende. Tak, fordi I tager imod mine ord.

25. marts
Kære børn! Bed og brug denne tid godt, fordi det er en nådens tid. Jeg er med jer og jeg går i forbøn for hver af jer hos Gud, for at jeres hjerter åbnes for Guds kærlighed. Små børn, bed uden ophør, indtil bøn bliver en glæde for jer. Tak, fordi I tager imod mine ord.

25. april
ære børn! Også i dag opfordrer jeg jer til omvendelse. I bekymrer jer for megete om materielle goder og kun lidt om åndelige goder. Åbn jeres hjerter og begynd igen at arbejde mere på jeres personlige omvendelse. Beslut jer hver dag for at give tid til Gud og for bøn, indtil bøn bliver et glædesfyldt møde med Gud for jer. Kun på den måde vil jeres liv have mening og med glæde vil I overveje det evige liv. Tak, fordi I tager imod mine ord.

25. maj
Kære børn! Jeg glæder mig med jer og i denne nådens tid opfordrer jeg jer til åndelig fornyelse. Bed, kære børn, om at Helligånden må bo i jer fuldt og helt, så at I med glæde kan vidne til alle dem som er langt borte fra troen. Kære børn, bed især for Helligåndens gaver, så at I i kærlighedens ånd hver dag og i alle situationer vil komme jeres næste nærmere; og at I med visdom og kærlighed må klare enhver vanskelighed. Jeg er med jer og jeg går i forbøn for jer hos Jesus. Tak, fordi I tager imod mine ord.

25. juni
Kære børn! I dag opfordrer jeg jer til bøn. Den som beder er ikke bange for fremtiden. Små børn, glem ikke, at jeg er hos jer og at jeg elsker jer alle. Tak, fordi I tager imod mine ord.

25. juli
Kære børn! Glem ikke, at I her på jorden er på vej til evigheden og at jeres hjem er i himlen. Derfor, kære børn; vær åbne for Guds kærlighed og forlad egoisme og synd. Må jeres glæde være kun i at erfare Gud i daglig bøn. Derfor skal I bruge denne tid godt og bede, bede, bede; og Gud er jer nær i bøn og igennem bøn. Tak, fordi I tager imod mine ord.

25. august
Kære børn! Jeg ønsker at dele min glæde med jer. I mit ubesmittede hjerte føler jeg, at mange er kommet mig nærmere og på en særlig måde, gennem bøn og omvendelse, bærer mit ubesmittede hjertes sejr i deres hjerter. Jeg ønsker at takke jer og inspirere jer til at arbejde endnu mere for Gud og Hans rige med kærlighed og Helligåndens kraft. Jeg er med jer og velsigner jer med min moderlige velsignelse. Tak, fordi I tager imod mine ord.

25. september
Kære børn! I dag opfordrer jeg jer til at åbne jer for bøn. Må bøn blive en glæde for jer. Forny bønnen i jeres familier og dan bedegrupper. På den måde vil I erfare glæde i bøn og i samværet. Alle som beder og er medlemmer af bedegrupper er åbne for Guds vilje i deres hjerter og er glædesfyldte vidner om Guds kærlighed. Jeg er med jer og bærer jer alle i mit hjerte og jeg velsigner jer med min moderlige velsignelse. Tak, fordi I tager imod mine ord.

25. oktober
Kære børn! I dag ønsker jeg at åbne mit moderlige hjerte for jer og at opfordre jer alle til at bede for mine intentioner. Jeg ønsker at forny bønnen med jer og at opfordre jer til at faste. Det ønsker jeg at ofre til min søn, Jesus, for en ny tids komme - en tid af forår. I dette jubilæumsår er mange hjerter blevet åbne for mig og kirken bliver fornyet i ånden. Jeg glæder mig med jer og jeg takker Gud for denne gave. Kære børn, jeg opfordrer jer til at bede, bede, bede - indtil bønnen bliver en glæde for jer. Tak, fordi I tager imod mine ord.
25. november

Kære børn! I dag hvor himlen er jer nær på en særlig måde opfordrer jeg jer til at bede så at I gennem bøn sætter Gud på første pladsen. Små børn, i dag er jeg jer nær og jeg velsigner hver af jer med min moderlige velsignelse, så at I har styrke og kærlighed til alle mennesker I møder i jeres jordiske liv og så at I kan give Guds kærlighed. Jeg glæder mig med jer og ønsker at fortælle jer at jeres broder Slavko er blevet født ind i himlen og går i forbøn for jer. Tak, fordi I tager imod mine ord.

25. december
Kære børn! I dag da Gud lod mig være hos jer med den lille Jesus i mine arme, glæder jeg mig med jer og takker Gud for alt Han har gjort i dette jubilæumsår. Jeg takker især Gud for alle som er blevet kaldet til at sige fuldt "ja" til Gud. jeg velsigner jer alle med min velsignelse og velsignelsen fra den nyfødte Jesus. Jeg beder for jer alle at glæde må blive født i jeres hjerter, så at I også i glæde bærer den glæde jeg har i dag. I dette barn bringer jeg jer jeres frelser og Ham, som kalder jer til et helligt liv. Tak, fordi I tager imod mine ord.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar